Hoe kan ik een klacht indienen?

Een klacht over een woningcorporatie of Woning in Zicht dien je altijd eerst in bij desbetreffende organisatie. Heb je binnen vier weken geen reactie ontvangen op je klacht, of is de klacht niet naar jouw tevredenheid opgelost? Dan kun je binnen de termijn van 6 weken een bezwaar indienen bij de Geschillencommissie.

Wil je een bezwaar indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie? De voorwaarden en het formulier vind je op de website van de Geschillencommissie.

 

Via e-mail je vraag stellen

Woning in Zicht is een digitaal loket. Voor vragen omtrent je inschrijving helpen we je graag via e-mail. Vul het contactformulier in als je een vraag hebt. 

Wij streven ernaar op werkdagen binnen 24 uur te reageren. 

 

Telefonisch of persoonlijk jouw vraag stellen

Wil je graag iemand (telefonisch) spreken? Dan kun je contact opnemen met een van de deelnemende corporaties: contactgegevens van de corporaties